יום ראשון, 2 במרץ 2014

הזמנות לחתונה גאה

אני רוצה לחלוק אתכם סיפור על מקרה שקרה לי ממש לאחרונה וגרם לי להרהר בכך שבחירת הזמנות לחתונה יכולה להיות מורכבת מאין כמוה – וכמה חשוב לבחור את ההזמנה הנכונה. 

כבר נתקלתי בזוגות שבחרו להדפיס שתי גרסאות שונות של הזמנות (היא רצתה הזמנות מודרניות וצעירות לחברים, הוא חשב שהמשפחה תעריך יותר הזמנות קלאסיות) או בריבים של ממש בין בני הזוג בנוגע לאופי ההזמנה לחתונה שלהם. אך נוכחתי לדעת שבמיוחד כשמדובר בחתונה גאה, המורכבות של בחירת ההזמנות גוברת פי כמה ומקרה שהיה – כך היה:

שיחת טלפון קצרה עם מיכל (השם האמיתי שמור במערכת) הובילה לקביעת פגישה וכאשר נכנסו שתי בנות חמודות ונרגשות למשרד, לא הופתעתי. אני מנוסה וכבר בטלפון הרגשתי שמדובר בבנות זוג הרוצות למסד את הקשר ביניהן. הן כבר בחרו עיצוב של הזמנה לחתונה מהאתר שלי, אבל רצו לשנות אותה קצת, כך שיהיה ברור שמדובר בחתונה של שתי נשים. בעבר כבר עשיתי הזמנות לחתונה חד מינית ומניסיוני, זוהי נקודה רגישה בחתונה גאה. זה המקום לציין שזוגיות בין בני זוג מאותו מין אינה מוגדרת בישראל כנישואים ולמעשה מיסוד הקשר נעשה בצורה מקבילה לחתונה, אך מתבטא בהיות בני הזוג "ידועים בציבור". וכאן תמיד יש קונפליקט, כי מאוד קשה להתנתק מהמוסכמות החברתית. 

לא יהיה כאן עיצוב סטנדרטי, וזה תמיד מה שאחד מבני או בנות הזוג נוטה אליו. אז לקחנו הזמנה שמדברת אליהן - זו היתה הזמנה עם חתן וכלה על רקע ירח - ושינינו אותה כך שבמקום חתן וכלה היו שתי כלות, הוספנו פרטים של הארוע ותוך 15 דקות מאותו רגע סגרנו את הנושא של הזמנות לחתונה ולשלושתנו היו עיניים מנצנצות מהתרגשות. ועד עכשיו אני מתרגשת בשבילן!

בזכות הבנות הנחמדות האלה ועוד כמה זוגות חד-מיניים, שעשיתי להם הזמנות לחתונה בעבר, החלטתי לעצב  כמה דוגמאות מיוחדות לנישואים חד מיניים. 

צרו קשר איתי עכשיו, אם זו ההזמנה שהייתם/ן רוצים/ות לבחור לחתונתכם/ן 
   חתונה חד-מינית | הזמנה לחתונה חד-מינית 

נישואים חד-מיניים | הזמנה  לנישואים חד-מיניים

נישואים חד-מיניים | הזמנה  לנישואים חד-מיניים

חתונה גאה | הזמנה  לחתונה גאה

חתונה גאה | הזמנה  לחתונה גאה

חתונה חד-מינית | הזמנה לחתונה חד-מינית

חתונה חד-מינית | הזמנה לחתונה חד-מינית